Siemens TE501203RW zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE501203RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

nietzoblij 08-05-2014
Geschreven voor: Siemens TE501203RW zwart

Heb nu 1 1/2 jaar dit espressoapparaat en al 33 x ontkalkt! Wat dat allemaal niet kost met de aanbevolen producten? En nu sturen ze een aanbieding voor een APK- keuring a 99,- euro!Raar dat je daar niets over tegenkomt in de reviews en ook niet bij de productinformatie. Heb er nu een waterfilter inzitten, maar dan zegt hij nog na 16 dagen dat hij ontkalkt wil worden.Snap hier helemaal niets van. Als al de reinigingsproducten op zijn, gaat hij de deur uit.

Annemarie68 24-09-2013
Geschreven voor: Siemens TE501203RW zwart

Prima apparaat! Koffie komt er heel warm uit (veel warmer dan wij gewend waren) Smaak is ook super; natuurlijk wel eerst je favoriete koffiebonen ontdekken....Melk opschuimen gaat heel simpel; het is even oefenen, maar als je de handigheid hebt gaat het perfect. Zo'n pijpje blijkt een stuk makkelijker dan het bakje dat wij hiervoor hadden; scheelt een boel schoonmaakwerk. Hiervoor hadden we 2 jaar een Philips Saeco Synthia, waarvan de reviews (nadat wij deze al hadden)slecht waren; dat klopt; deze machine is veel en veel beter. Nu hopen dat de duurzaamheid ook beter is! De prijs is heel prettig; voor 299 al te koop.